Datin Norjuma, nama cukup unik

Dating gambar norjuma terbaru

Pandailah menggunakannya ke arah kebaikan.

Pasti akan ada yang suka, dan memberi seribu sejuta peluang padanya. Malah, boleh dikatakan setiap pengujung hari itu, masing-masing tidak keluar dari butik dengan tangan kosong. Kami suka cuba buat kuih raya yang pelik-pelik atau yang kami tengok di Youtube. Datin Norjuma juga tahu menjaga diri dan aib keluarga. Mengenai juadah hari raya, Norjuma berkata beliau dan adik-beradik yang lain suka mencuba resipi baharu pada malam raya.

Beruntung bukan kalau sudah

Datin Norjuma, nama cukup unik. Saya sendiri yang berada di situ mengakui betapa terujanya rakyat Brunei menyambut kedatangan kedua-dua label ini ke Negara mereka.

Yang pertamanya kerana jarang-jarang sekali mendapat tugasan kerja ke negara seperti Brunei dan keduanya, sudah tentu saya bangga adanya sebuah label tempatan yang menembusi pasaran luar negara. Dengan adanya butik ini terus di sini, diharapkan ia memudahkan peminat label mereka di Brunei untuk menjengah setiap keluaran trend baru mereka setiap kali dilancarkan koleksi terkini. Semua orang suka kecantikan.

Dari situ pengunjung terus suka

Dari situ, pengunjung terus suka membaca apa jua yang dicerita dan dikongsikan. Beruntung bukan kalau sudah cantik. Tambahnya lagi, harga yang diletakkan untuk produk mereka di sini juga selaras dengan di Malaysia. Ada segelintirnya memborong lebih daripada lima ke tujuh item untuk dijadikan koleksi peribadi.

Sangat jarang dengar gossip atau cerita tidak enak. Norjuma sekeluarga akan pulang beraya di Pulau Pinang pada hari raya ketiga, sebelum pergi bercuti di lokasi percutian yang belum diputuskan. Betapa bagi saya, pemiliknya, begitu arif mengenai pasaran yang memberi pulangan yang baik.

Norjuma bersama tiga anaknya. Insan istimewa yang dimaksudkan Norjuma adalah anak-anak yatim yang tidak pulang beraya ke rumah keluarga masing-masing atas alasan tertentu.

Katanya, beliau juga tidak akan mengadakan rumah terbuka Aidijuma, sebaliknya pasukan Aidijuma memilih untuk beraya di rumah pelanggan setia yang terpilih. Entri semuanya nampak cantik, secantik orangnya. Pengasas tudung Bawal Aidijuma ini berkata, amalan beraya dengan anak yatim pada hari raya pertama telah menjadi tradisi keluarganya sejak lima tahun lalu. Ia memudahkan kelancaran urusan untuk semua peminat labenya, baik di Brunei mahupun Malaysia.